11 خاصیت تایید شده سیب سبز

 

سیب از هر نوعی که باشد مزایای زیادی برای سلامتی بدن به همراه دارد. در این میان سیب سبز؛ با تعادل خوبی که در مواد مغذی خود دارد، یک گزینه عالی برای رژیم غذایی افرادی است که به دنبال سلامت کلی بدن یا کاهش وزن خود هستند.

 

ارزش تغذیه ای سیب سبز و مزایای آن می تواند برای بهبود کیفیت زندگی بسیار مفید باشد:

*محتوای شکر این میوه صفر است

*مقدار خوبی فیبر دارد

*اب زیادی در خود دارد و باعث آبرسانی به بدن می شود

*سطح اندکی از کالری و کربوهیدرات ها را دارد و همین امر باعث می شود یک میوه خوب برای کاهش وزن باشد

*سطح متوسطی از ویتامین ها را دارد و ویتامین های A و C به خوبی در آن یافت می شود.

*اسید چرب و کلسترول مضر ندارد

*مواد معدنی متعددی همچون منیزیم، کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن در آن دیده می شود

*مقدار مناسبی آنتی اکسیدان و مواد شیمیایی گیاهی در خود دارد

 

مزایای سیب سبز برای سلامتی:

1. به کاهش وزن کمک می کند: اگر نمی توانید حس گرسنگی خود را سرکوب کنید هر روز یک عدد سیب سبز بخورید. سیب سبز سرشار از فیبر است باعث ایجاد حس سیری می شود.

2.خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد: بر اساس مطالعات متعدد انجام شده، سیب سبز می تواند خطر رشد سلول های سرطانی را تا حد زیادی کاهش دهد. این موضوع به خاطر آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی گیاهی موجود در آن است.

3. سموم کبد را از بین می برد: نگران مواد افزودنی و سمی هستید که در مواد غذایی وجود دارد؟ سیب سبز می تواند مواد سمی و مضر را از کبد دفع کند.

4.باعث تقویت استخوان های بدن می شود: ویتامین C موجود در سیب سبز باعث تولید کلاژن می شود که برای تقویت و بهبود سلامت استخوان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

5.باعث بهبود سیستم گوارش می شود: سیب سبز به لطف فیبری که در خود دارد می تواند به سیستم گوارش کمک کند.

6.سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند: به طور مداوم با عفونت ها، بیماری ها و حساسیت ها دست و پنجه نرم می کنید؟ شاید بتوان گفت یکی از مقصرهای اصلی این ماجرا، سیستم ایمنی ضعیف شده است. مطالعات انجام شده نشان می دهد آنتی اکسیدان های موجود در سیب سبز می تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند.

7.به کاهش اسم کمک می کند: مطالعات نشان می دهد افرادی که دو عدد سیب سبز در روز می خورند خطر ابتلا به آسم را در خود کاهش می دهند

8. باعث بهبود بینایی می شود: ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی گیاهی موجود در سیب سبز به بهبود بینایی کمک می کند

9. کلسترول خون را تنظیم می کند: سیب سبز مانع از انتشار کلسترول به شریان های ما می شود و به همین خاطر کلسترول خون را تنظیم می کند.

10. به تقویت و سلامت پوست کمک می کند: سیب سبز به شما کمک می کند پوستی سالم و درخشان داشته باشید

11. کیفیت موها را بهبود می بخشد: شوره سر معمولا به خاطر پوست سر خشک ایجاد می شود. اعمال خمیر سیب سبز یا استفاده از شامپوهایی که در برگیرنده این ماده است می تواند جلوی بروز شوره را بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: سیب و لاغری

منبع: curejoy


پزشک من باعث ,مواد ,کاهش ,تواند ,بهبود ,تقویت ,آنتی اکسیدان ,سیستم ایمنی ,شیمیایی گیاهی ,مواد شیمیایی ,سیستم گوارش ,مواد شیمیایی گیاهی ,شیمیایی گیاهی مو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویلم كد اهنگ براي وبلاگ سوسه مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک مسافر دانلود پروژه مالی حسابداری مشاور ارشد کنکور روانشناسی اطلاعات business هر چی که بخوای